Nov 04, 2014

Traim intr-o societate in care timpul inseamna bani, in care comportamentul nostru este modelat de catre marketingul agresiv din industria alimentara si in care mancarea este puternic industrializata.   Cu siguranta majoritatea tinerilor se regaseste in aceste obiceiuri nesanatoase pentru organism si multi dintre noi am avut la randul nostru perioade in care nu ne-am gandit la repercusiunile alimentelor ingurgitate. Cu cat realizam mai repede importanta unui stil alimentar sanatos si gasim alternativele la greselile actuale cu atat organismul nostru va fi mai sanatos, aspectul nostru fizic va fi mai placut iar noi ne vom

Oct 24, 2014

Cu totii stim efectele alimentelor nesanatoase asupra organismului si putini sunt cei carora le place sa fie supraponderali.   Cu toate acestea, de ce simtim nevoia, uneori, de a manca in exces?   Organismul nu este hranit corespunzator   Pare un paradox. Dar organismul are nevoie de anumiti nutrienti pentru a functiona la parametrii optimi. Daca nu ii furnizam acesti nutrienti, ci doar calorii “goale”, creierul nu va trimite semnalele necesare pentru a ne opri din mancat.   Nu se intampla prea des sa mancam kilograme de mere sau de salata. Pentru ca dintr-o cantitate mult mai mica, primi

Oct 22, 2014

Este clar ca vitaminele si mineralele joaca un rol crucial pentru functionarea organismului nostru. Odata cu sosirea anotimpului rece aportul lor poate scadea din cauza reducerii spectrului de alimente in care gasim aceste substante indispensabile.   Ce este de facut? Intotdeauna exista solutii alternative! Un coach nutritionist de exemplu iti personalizeaza planul alimentar in sezonul rece tinand cont de preferintele, necesarul de vitamine si minerale si bineinteles de obiectivul tau. Avand in vedere ca iarna apar cele mai multe virusuri si contrar reducerii spectrului alimentar organismul nostru are cea mai mare nevoie

Oct 13, 2014

Stresul face parte din viata noastra, fie ca vrem, fie ca nu.   Atunci cand suntem stresati, organismul nostru elibereaza o serie de hormoni, printre care si cortizolul.   Eliberarea crescuta de cortizol, care apare in cazul stresului cronic, are drept rezultat: Incetinirea metabolismului Cresterea depozitelor de grasime viscerala, care se asociaza cu sindromul metabolic Scaderea secretiei de insulina, cu cresterea riscului de diabet zaharat Cresterea tensiunii arteriale Dezechilibrul glandei tiroide Scaderea imunitatii Cresterea riscului de boli cardiovasculare Probleme d

Oct 07, 2014

Relatia ta cu mancarea oscileaza intre iubire si ura? Intr-o relatie pozitiva, mancarea nu exercita niciun fel de control asupra ta. Este o placere, nu o dependenta. Te face sa te simti bine, nu vinovat sau rusinat. Este o parte din viata ta, nu un scop.   Te recunosti in urmatoarele situatii?         –  Incepi o dieta, in care mananci alimente care nu iti plac; dupa un timp, pierzi controlul si te refugiezi in dulciuri, fast-food etc.         –  Traiesti pentru mancare.         –  Iti este groaza de anumite situatii in care a

Sep 08, 2014

Stim ca este greu sa ai o nutritie echilibrata intr-o societate in continua miscare si care abunda in informatii, de multe ori contradictorii despre alimentatia sanatoasa. De aceea, va supunem atentiei 8 ALIMENTE, cu beneficii demonstrate de cercetarile stiintifice asupra starii de sanatate. Va invitam sa le integrati in mesele voastre zilnice, alaturi de proteine de calitate, cum ar fi cele provenite din carnea de curcan, vita sau somon!     1. Spanacul Este o sursa bogata de acizi omega-3 si acid folic, care ajuta la reducerea riscului de boli cardiovasculare, accident vascular cerebral si osteoporoza. Acidul f

Aug 12, 2014

Salata perfecta, in combinatia ideala de legume si proteine, poate fi cea mai  sanatoasa masa. Pe de alta parte, folosirea unor ingrediente bogate in grasimi si zahar, pot transforma salata intr-un dezastru total. De aceea, ne-am gandit sa va pregatim un mic ghid in 5 pasi pentru  “construirea” salatei ideale.   1. Salata de baza   Limiteaza consumul de: Salata iceberg – dintre toate salatele, aduce cele mai putine beneficii pentru sanatate.  Contine o cantitate mare de apa si o densitate mica de nutrienti. De aceea, alege salate de un verde mai inchis!   Inlocuieste cu:

Aug 04, 2014

Este mai usor sa mancam mai bine in timpul verii, deoarece exista o abundenta de alimente de sezon, care sunt relativ la preturi reduse. Lumina soarelui ar putea ajuta la pierderea in greutate prin cresterea nivelului de serotonina. Nivelurile crescute de serotonina reduc nevoia oamenilor de a manca. In plus, multi oameni au tendinta de a manca mai putin la temperaturi inalte.    Cel mai mare avantaj al dietei de vara este capacitatea de a sta in aer liber mai mult, iar noi va incurajam sa gasiti un parc, sau sa faceti orice activitate in aer liber.    MERGI PE BICICLETA!    Pentru a-ti imbun

Jul 26, 2014

Antioxidantii sunt elemente nutritive care reduc efectele nocive ale radicalilor liberi asupra organismului. Radicalii liberi provin atat din procese interne ce au loc in organism, cat si din surse externe: poluarea, radiatiile ultraviolete, fumatul, etc. Ei determina boli de inima, diferite tipuri de cancer, afecteaza sistemul imunitar, au rol in aparitia bolilor neurologice degenerative si produc imbatranirea prematura a organismului. Antioxidantii ne protejeaza de toate aceste afectiuni.   Printre cei mai cunoscuti si studiati antioxidanti se numara:   Vitamina A - Se gaseste in morcovi, spanac, verdeturi; &nb

Jul 23, 2014

Cu cca 2000 de ani in urma, patrunjelul era folosit ca un drog, iar mai tarziu ca un ingredient pentru preparate culinare. Este cultivat in principal in regiunile temperate cu un climat mediteranean, pentru ca rezista la temperaturi extrem de scazute. Astazi este o componenta cheie pentru preparate din bucataria americana, asiatica si europeana fiind indispensabil pentru un regim alimentar sanatos si echilibrat.   Beneficii pentru sanatate   Intoxicatie acuta etilica (betie) - Se consuma 1-2 legaturi de patrunjel bine spalate frunzele mestecandu-se indelung inainte de inghitire. Este un stimulent pu

Jul 16, 2014

10 alimente pentru vara, recomandate de partenerii nostri, clinica Diet4Life:   Vara este anotimpul soarelui si al vacantelor…anotimpul in care suntem, poate, cel mai preocupati de aspectul fizic. De aceea, ne-am gandit sa iti oferim o lista cu alimente de vara, care te vor ajuta sa ai atat greutatea, cat si sanatatea dorita.   1. Piersicile, nectarinele si caisele – au relativ putine calorii, nu contin grasimi sau sodiu, in schimb sunt bogate in nutrienti vitali, precum vitamina C, vitamina A si potasiu. Prezenta vitaminei A asigura sanatatea ochilor si a pielii. Vitamina C, impreuna cu ceilalti anti

Jul 03, 2014

Ceapa, atat verde, cum e primavara, cat si variantele de pastrare folosite pe timpul iernii, are proprietati purificatoare stimuland in acelasi timp procesele de regenerare ale organismului uman. Aceste proproietati sunt insa pronuntate in cazul cepei verzi.   Efectul hipoglicemiant Din trecut, ceapa verde era folosita in cazul celor care sufereau de diabet fiind unul dintre cele mai puternice si mai la indemana hipoglicemiante. Ceapa verde are in plus proprietati diuretice si reglatoare endocrine. Este indicata in cure de lunga durata, avand efecte puternice chiar si in diabet in faze avansate. In bolile renale cronice

Featured posts

Nov 20, 2019
Oct 23, 2019
Oct 10, 2019
Sep 17, 2019
Sep 04, 2019
Aug 07, 2019
Jul 30, 2019
Jul 03, 2019
May 27, 2019
Jan 04, 2016
Jul 26, 2014