Home> Noutati> Bucuresteni mutati la sat - De ce sa mancam Kale

Bucuresteni mutati la sat - De ce sa mancam Kale

kalesalate kalekale bio

Pentru ca e foarte sanatoasa, varza kale merita sa ajunga si pe masa noastra si de aceea fermierii bucuresteni mutati la sat s-au hotarat sa o cultive pentru consumul propriu si pentru cei care isi doresc sa o foloseasca in alimentatie.

 
Kale este un tip de varza care este din ce in ce mai apreciat, atat gratie gustului ei, cat si bagajului consistent de vitamine si minerale. Este considerata una dintre cele mai sanatoase legume din lume. Chiar daca la prima vedere ai crede ca este un tip de salata, kale este o varza cu aspect de varza salbatica. Frunzele de kale aduc beneficii extraordinare organismului si tocmai de aceea kale a fost denumita regina legumelor.
 
Varza kale este cu adevarat o comoara cu antioxidanti. Este extrem de bogata in vitamina A, K si C. De asemenea, contine si calciu, fier, potasiu, cupru, mangan, fosfor, vitamina E, beta-caroten si luteina (pentru sanatatea ochilor). O mana de kale cruda, maruntita, nu are mai mult de 35 de calorii. In schimb, aceeasi cantitate iti ofera peste 680% din vitamina K necesara zilnic, peste 200% din vitamina A de care ai nevoie in fiecare zi si peste 130% din vitamina C necesara zilnic.
 
Varza kale nu este indicata persoanelor care se afla sub tratament anticoagulant. Prezenta majora a vitaminei K impune aceasta recomandare, caci nivelul ridicat de vitamina K poate interactiona cu medicatia. Nu e bine sa amesteci la aceeasi masa kale cu lactate, deoarece varza kale contine si oxalati care ingreuneaza absorbtia de calciu.
 
Pentru a fi usor de incorporat in dieta noastra bucurestenii mutati la sat au inclus-o intr-un pachet de salata verde impreuna cu baby spanac, baby salata, ridichi de luna, rucola si marar, care poate fi imediat adaugat unei mese sanatoase fara a te stresa sa cauti retete complicate.