Home> Nutritie> Vara, miscarea iti completeaza dieta

Vara, miscarea iti completeaza dieta

inoatabicicletesari coarda

Este mai usor sa mancam mai bine in timpul verii, deoarece exista o abundenta de alimente de sezon, care sunt relativ la preturi reduse. Lumina soarelui ar putea ajuta la pierderea in greutate prin cresterea nivelului de serotonina. Nivelurile crescute de serotonina reduc nevoia oamenilor de a manca. In plus, multi oameni au tendinta de a manca mai putin la temperaturi inalte. 

 
Cel mai mare avantaj al dietei de vara este capacitatea de a sta in aer liber mai mult, iar noi va incurajam sa gasiti un parc, sau sa faceti orice activitate in aer liber. 
 
MERGI PE BICICLETA
 
Pentru a-ti imbunatati muschii abdominali, pentru a spori rezistenta la efort si oxigenarea organismului, pentru un tonus de invidiat si o stare pozitiva, iti recomandam minim o ora pe zi de mers pe bicicleta. Poti merge cu bicicleta in diferite zone (parcuri, la tara sau pe malul lacului) . Reprezinta o metoda terapeutica pentru sistemul respirator, digestiv, osos si cardiovascular (scade nivelul colesterolului din sange, iar tensiunea arteriala este mentinuta in paramentrii normali). 
 
(Mersul pe bicicleta la viteza moderata (19-22 km/h), te ajuta sa arzi 235 calorii in doar jumatate de ora, de aceea reprezinta activitatea de baza in cazul persoanele cu probleme de greutate, contribuind la scaderea in greutate si la imbunatatirea calitatii vietii) 
 
INOATA! 
 
Inotul este o optiune excelenta pentru a face miscare in orice perioada a anului, dar mai ales pe timpul verii, cand se poate practica in bazine descoperite sau chiar la mare. Inotul iti ofera un excelent antrenament cardiovascular, ajuta la imbunatatirea circulatiei sangelui, deoarece toate grupele musculare sunt puse in miscare simultan, determina corpul sa consume mai multa energie, si de asemenea iti tonifica musculatura, te ajuta sa slabesti si iti fortifica plamanii. 
 
(O persoana de 60 de kilograme care inoata intr-un ritm moderat va arde aproximativ 240 de calorii la fiecare 30 de minute. Cu timpul, arderea caloriilor si cresterea metabolismului duce la inlocuirea grasimii cu masa musculara si poate conduce la o scadere in greutate importanta.) 
 
MERGI PE JOS SI ALEARGA! 
 
Mergi pe jos sau alearga usor, acestea sunt cele mai rapide moduri prin care poti arde cu pana la 25% mai multe calorii si iti poti sculpta muschii!  Mergi pe jos sau alearga la un nivel de intensitate pe care sa il simti o provocare, dar in acelasi timp confortabil. Vei observa imbunatatiri diverse precum cresterea respectului de sine, mai multa energie in timpul zilei, mentinerea unui stil de viata sanatos si relaxare. 
 
(In functie de ritmul ales, pentru 5 kilometri parcursi poti sa arzi mai mult de 300 de calorii.) 
 
SARI COARDA! 
 
Saritul cu coarda este considerat mai mult decat un sport, ci chiar un antrenament practicat in special de sportivii de performanta. Saritul cu coarda este un exercitiu provocator si distractiv pentru formarea sistemului cardiovascular si arderea caloriilor, angajeaza tot corpul, cu accent pe muschii picioarelor. 
Adaugarea saritului cu coarda in programul de antrenament poate accelera arderea grasimilor si creste rezistenta, in timp ce ajuta la sculpturarea picioarelor, imbunatateste coordonarea, rezistenta si intareste musculatura cardiaca. 
 
(Chiar daca pare o joaca de copii, saritul corzii arde – peste 10 calorii pe minut, intarindu-ti in acelasi timp muschii picioarelor, fesierii, abdominalii si muschii bratelor. Astfel, te poate ajuta sa arzi 700-1000 calorii intr-o ora. Daca nu ai rezistenta de a sari coarda pentru o ora, descopera diferite tehnici de a sari coarda, pentru a te ajuta sa dureze mai mult.) 
 
FA EXERCITII! 
 
Adaugand in programul de antrenament cateva exercitii cu impact redus vor odihni articulatiile, pastrand in acelasi timp muschii angajati. Exercitiile cu impact redus, de asemenea, vor imbunatati performanta, atunci cand faci alte exercitii. Deci poti sa gasesti un loc frumos la soare pentru a practica yoga sau exercitiile de fitness – si nu uita sa porti protectie solara si sa ramai hidratat! 
 
Profita de zilele cu soare si incepi antrenamentele mai devreme dimineata, sau incearca sa le faci un pic mai tarziu pe timp de noapte. 
 
Toate aceste exercitii combinate cu o alimentatie cat mai sanatoasa vor ajuta pe cei care doresc sa aiba o minte sanatoasa intr-un corp sanatos !!!
 

 

Clinica de nutritie Diet4Life
www.diet4life.ro